آغاز به کار رسمی سایت هیئت اندیشه‌ورز هنر و رسانه

آغاز به کار رسمی سایت هیئت اندیشه ورز هنر و رسانه

نظر به اطلاع‌رساني گسترده‌تر فعاليت‌هاي هئيت انديشه‌ورز هنر و رسانه و ايجاد زمينه تعامل بيشتر با مراكز علمي حوزوي و دانشگاهي، همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (علیه آلاف التحیه و السلام) تارنماي هيئت انديشه‌ورز هنر و رسانه به طور رسمي كار خود را آغاز کرد.
شایان ذکر است سایت هیئت اندیشه‌ورز هنر و رسانه در طراحي مطابق وضعيت جديد پايگاه‌هاي اينترنتي مطرح ملي و بين المللي پیش رفته است. بخش‌های این سایت شامل: معرفی (فارسی و انگلیسی)، اخبار، آموزش، پژوهش، محاکات و محصولات می‌باشد. مهمترین فعالیت این تارنما، اطلاع‌رسانی همه روزه اخبار و تازه‌های علمی پژوهشی در قالب اطلاع‌رسانی نشست‌ها، معرفی آثار پژوشی، برگزاری همایش‌ها، معرفی محصولات، مناسبت‌های مذهبی، گفتار بزرگان خصوصا مقام معظم رهبری درباره هنر و رسانه و… می‌باشد.
امید است این تارنما که به هدف ایجاد زمینه‌سازی وحدت حوزه و دانشگاه و معرفی ظرفیت پژوهشی حوزه در زمینه هنر و رسانه راه‌اندازی شده، بتواند گام مؤثری در اعتلای اهداف تعریف شده خود بردارد. از پشتیبانی معاونت محترم پژوهش و همکاران محترم آن معاونت تشکر و قدردانی می‌شود.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.